Lovely Thailand : Ayutthaya, Pak Chong & Khaio Yai - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Joke & Bert - WaarBenJij.nu Lovely Thailand : Ayutthaya, Pak Chong & Khaio Yai - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Joke & Bert - WaarBenJij.nu

Lovely Thailand : Ayutthaya, Pak Chong & Khaio Yai

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke & Bert

21 Januari 2014 | Thailand, Ayutthaya

Friends and family,

Na onze aankomst in Bangkok airport, naar casa Narinia gaan slapen, gezellig.
Hierna met de trein richting Ayutthaya.. Onderweg op de trein al duidelijk het mooie Thailand te zien..

Aangekomen in Ayutthaya onzen eerste pad thai gegeten, yummie!

In Ayutthaya heel veel oude tempels te bezichtigen, met de fiets..
Na de eerste tempel vroeg een student om ons te helpen met een vragenlijst : of course!
Dan zou hij ons op de kaart laten zien welke tempels de moeite zijn (aangezien er daar heeeel veeel zijn).
Dankzij het meneertje duidelijk heel Ayutthaya gezien. MET DE FIETS!
Versta mij ni verkeerd, ik fiets heel graag, maar dit was ver, in de blakke zon

  • 21 Januari 2014 - 12:01

    Greet Michiels:

    effie tussen het werk door toch je laatste post gelezen.
    Jullie gaan dus écht alleen maar voor het mooie weer op reis ;-) graptjeuhhh
    Ik ben blij dat je al zoveel gezien en beleefd hebt; wij zullen hier wel onze nikkel afdraaien...
    't is je gegund hoor, geniet er maar sùùùperhard van,
    tot later,
    Greet
    PS in de Vogezen ligt nog geen lek sneeuw; 't zal dus wandelen of grasski worden: fun in elk geval!

  • 21 Januari 2014 - 13:34

    Swielie:

    Woooooooow Bestie!
    Is da nen echte tijger?? Zooo-hoooot! (En jaloers!!)
    Missjoe!! Xx

  • 21 Januari 2014 - 14:16

    Joke & Bert :

    Nen ECHTEN tijger!!
    Echt wel wa eng ze.. Ge weet maar nooit of deen aanvalt if ni he ☺️.

    En Greet, grasskien das eens iets anders he

  • 21 Januari 2014 - 16:28

    Snor:

    DEJE TIJGER! Zotjes :)
    Ik ben UBER jaloers!! Ik zie daar al wat olifantjes rondwandelen! LOVEEEE die beesten!
    Ziet er allemaal 1 voor 1 zalig uit!
    Lovelovelove

  • 21 Januari 2014 - 19:35

    Marjoleine:

    Hey, seg prachtige foto's, wel jaloers op de foto met de tijger Joke. Een een super mooi uitzicht echt de moeite, genioet van jullie reis!

  • 21 Januari 2014 - 19:44

    Lassie !!! :

    Hej joke en Bert!
    Ziet er allemaal super tof uit!
    Ik ben al jaloers..

    Ik kijk al uit naar volgende reisverhaal!
    Ik mis jullie al ! ;-)

    Trouwens lekkere tijger, vooral de rechtse dan!
    <3!astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ayutthaya

Mijn eerste reis

Start : vlieghaven Manila

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

Indofun

10 Mei 2014

Singapore & Indonesia

14 April 2014

South of Thailand and friendly Malaysia

19 Maart 2014

Amazing Cambodia

20 Februari 2014

CRAZY Laos
Joke & Bert

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 755
Totaal aantal bezoekers 11682

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 31 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: